13 Aralık 2010 Pazartesi

ALİAĞA TİCARET ODASI MECLİS ÜYELERİ EĞİTİMDE..

ALİAĞA TİCARET ODASI MECLİS ÜYELERİ EĞİTİMDE..

 

ISO 9001 YÖNETİM KALİTE SİSTEMİ VE TOBB AKREDİTASYON SİSTEMİNE ALINAN ALİAĞA TİCARET ODASINDA, MECLİS ÜYELERİ “ETKİN ZAMAN VE TOPLANTI YÖNETİMİ, İNOVASYON VE ETKİLİ İLETİŞİM” KONULARINDA EĞİTİM ALDI.

 

İzmir’in Aliağa ilçesinde 1991 yılında kurulan ve Türkiye’nin en genç Ticaret Odaları arasında yer alan Aliağa Ticaret Odası, hizmet çeşitliliği reel sektörün sorunlarına duyarlılığıyla kısa sürede Türkiye’de tüm ekonomi ve iş dünyasının dikkatini çekerken, tüm yönetim organlarıyla kurumsallaşmayı gerçekleştiriyor. 4 yıldan bu yana ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemine sahip olan ve 2010’da TOBB tarafından Odaların AB normlarında hizmet sunması için getirilen “Akredite Oda” kapsamına alınan Oda, Hizmet kalitesini arttırmak için oda organlarına eğitimler veriyor.

 

ALİAĞA TİCARET ODASI HEYETİ, EĞİTİM SEMİNERİNDE

Aliağa Ticaret Odası tarafından Oda yönetim Kurulu ve Meclis üyeleriyle eşlerine yönelik düzenlenen “Etkin Zaman ve toplantı Yönetimi, İş yaşamında inovasyon ve etkili iletişim” konularındaki iki günlük eğitim semineri 11-12 Aralık 2010 tarihlerinde Denizli Pamukkale’de Polat Thermal Hotel’de gerçekleştirildi. Gelişim ve İş Danışmanı Birol Vural tarafından gerçekleştirilen eğitimlere, Aliağa Ticaret Odası (ALTO) Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Saka ile birlikte Yönetim Kurulu,  Meclis üyeleri ve Oda Personeli katıldı.

 

“ÜYELERİMİZE HİZMETTE MESAİ VE ZAMAN MEFHUMUNU KABUL ETMİYORUZ.”

ALTO Yönetim Kurulu Başkanı Saka, Aliağa Ticaret Odası’nın kurumsallaşma ve gelişim için büyük çaba harcadığını ifade ederek, “Biz hizmet vermeye başladığımız günden bu yana üyelerimize memur zihniyeti yerine etkin bir müşteri danışmanı gibi hizmet veriyoruz. Üyelerimize hizmette mesai ve zaman mefhumunu kabul etmiyoruz. Bunu da tüm çalışanlarımız ve yönetim organlarımızla bu güne kadar titizlikle uyguladık. Hizmet çıtamızı daha yukarıya taşımak için iki günlük eğitim gerçekleştirdik. Seminerimizde İş danışmanı Birol Vural birikimini ve tecrübesini katılımcılarımızla paylaştı. Bir kurumun, şirketin yönetim organizasyonundan, toplantılarına, iş verimliğinin artmasından, İnovasyona, Halkla ve müşteri ilişkileriyle ilgili çok değerli bilgileri iki gün boyunca meclis üyelerimize aktardı.” dedi.

 

ÜYELERİN İŞ YAŞAMINA ETKİ EDECEK EĞİTİMLER SÜRECEK

Odanın çalışanları ve tüm yönetim organlarının örnek bir ahenk ve uyum içinde üyelere kaliteli hizmet verilmesi için çaba harcadığını kaydeden Saka, “Biz üyelerimize kanundan kaynaklanan belge hizmetlerinin dışında da birçok hizmetler sunmaktayız. Bu hizmetlerimizi de sürekli geliştiriyoruz. Kurumlar da insanlar gibi canlı yapılardır. Her zaman geliştirilmesi ve güçlendirilmesi gerekir. Bu eğitimimizle odamızı başarıya taşıyan Yönetim Kurulu, Meclis üyelerimiz ve personelimizi bir eğitim vesilesiyle bir araya getirdik. Bu eğitimlerimiz, TOBB Akreditasyon sürecinde olacağımız 2011’de de üyelerimizin iş yaşamına doğrudan etki edecek eğitim ve programlarla sürecek ” dedi.

 

Eğitimi gerçekleştiren Yazar Birol Vural, “Aliağa Ticaret Odası, Sadece üyelerinin değil, Türkiye iş dünyasının da yakından tanıdığı bir kurum. Oda’nın sürekli hizmet kalitesi ve çeşitliliğini attırması yanında bilgi ve iletişim teknolojilerini yakından takip ederek inovasyonu hizmetlerine yansıtıyor. Bu eğitimimizde de bunu açıkça gördük.” dedi.